Dit is mijn verhaal..

De ambitie om online groot te worden is er altijd geweest alleen deed ik tot een paar jaar geleden maar wat en sprong ik van project naar project zonder enig idee wat ik aan het doen was. Ik wist dat ik meer moest doen om te groeien in de online wereld maar ik maakte er geen tijd voor omdat andere dingen zoals uitgaan met vrienden veel leuker was. In de hoop dat mijn social media kanalen vanzelf wel zouden groeien en ik zonder moeite online succesvol zou worden, ha-ha niet dus!  

 

Ik haalde hier na een tijdje ook geen voldoening meer uit en het voelde ook niet als mijn levensmissie om hier mee door te gaan. Ik vond het tijd voor verandering. Ik wilde andere mensen helpen en hen inspireren in de social media wereld maar dan op een andere manier. Daarom startte ik in 2022 mijn opleiding Online Marketing en vanaf toen wist ik dat ik hier meer mee wilde gaan doen en dat ik deze kennis en de kennis die ik in de jaren daarvoor had opgedaan wilde delen met andere ondernemers. 

 

''Van de ambitie om zelf online groot te worden naar een missie om zoveel ondernemers stressvrij te laten shinen op hun socials!''

 

Ik had op een dag gereserveerd in een restaurant wat ik via vriendinnen kende maar waar ik nog nooit was geweest. Het eten bleek super lekker te zijn dus dat beloofde wat! Ik keek op hun social Instagram account (wie doet dat tegenwoordig niet voordat je ergens reserveert of iets koopt?) en ik dacht meteen: ‘’Oei, dit kan anders en hier kan ik deze mensen bij helpen’’ Het eten zag er instagrammable uit en smaakte heerlijk. Hier moesten meer mensen van weten! Ik ben meteen op de eigenaar afgestapt en ben met hun in gesprek geraakt. Ze wilden heel graag groeien op social media maar hadden hier geen tijd voor. Bam, mijn eerste klant was een feit! Ik nam de social media voor hun uit handen zodat zij zich konden focussen op het restaurant zelf en de andere taken die daarbij kwamen kijken. Vanaf toen is het balletje gaan rollen en binnen 3 maanden had ik maar liefst 4 nieuwe klanten.

Mijn kijk op de branche

Ik zie veel social media managers en coaches om me heen die zoveel mogelijk klanten vanuit verschillende hoeken aannemen. Ik heb iedere maand maar beperkt plek voor klanten. Zo kan ik ervoor zorgen dat ik genoeg tijd heb voor persoonlijke aandacht en feedback. 

 

Daarnaast vind ik een transparante manier van werken, duidelijke communicatie en vooral ook goed luisteren naar wat een klant wil erg belangrijk. Alleen dan kun je op de beste manier vanuit een onderneming denken en beslissingen nemen, óók op het gebied van social media. Iedereen is uniek en dat is jouw bedrijf ook dus zo moet het ook behandeld worden. 

Typisch mij

  • Ik ben een liefhebber van de hardstyle en hardcore scene en ben dan ook regelmatig op een feest of festival te vinden met mijn vrienden. Vandaar dat ik ook van mijn bedrijf een feestje maak!
  • Ik ben half Indonesisch dus mensen denken al snel dat ik lekker kan koken, helaas haha! 
  • Ik durfde nooit te spreken vroeger. Ik had buikpijn wanneer ik een spreekbeurt moest geven. Nu vind ik spreken het leukste wat er is. 

 

Denk jij dat wij een match made in heaven zijn? Laten we connecten via Instagram of LinkedIn. Ik kan niet wachten om je te ontmoeten.

 

Let's shine together!